Novo! VJEŽBE ON LINE PUTEM ZOOMA

Sukladno važećim epidemiološkim mjerama, umjesto u našoj dvorani, vježbe u trudnoći počinjemo provoditi od utorka, 1.9. on line, putem zooma po sljedećem rasporedu:

 2 put tjedno popodne: utorkom i četvrtkom u 18:00
3 put tjedno ujutro: ponedjeljkom, srijedom i petkom u 09:15 (početak srijeda 2.9.)

✔️Prvi tjedan provedbe- gratis (1.9-4.9.)
✔️ od ponedjeljka 7.9. potrebno izvršiti plaćanje prema uputama koje ćemo vam dostaviti putem maila: vjezbeklubtrudnica@gmail.com, putem kojeg se potrebno i upisati
✔️ vježbe nastavljamo provoditi online sve dok su na snazi epidemiološke mjere zabrane rada svim mjestima za rekreaciju
✔️nakon prestanka zabrane planiramo se vratiti održavanju vježbi uživo u našim prostorijama, sukladno svim važećim epidemiološkim mjerama
✔️isto tako planiramo nastaviti održavati jedan termin vježbanja online, kako bismo pružili mogućnost vježbanja uz stručno vodstvo svim trudnicama kojima takav način provedbe odgovara.

A koje uvjete treba ispuniti za vježbanje u trudnoći, pogledajte ovdje👇

Svaka zdrava trudnica s normalnom trudnoćom može početi s trudničkim vježbanjem od trenutka spoznaje da je trudna ukoliko je fizička aktivnost u smislu rekreativnog ili profesionalnog vježbanja inače dio njenog stila života. Kod trudnica koje inače ne upražnjavaju vježbanje uputno je pričekati prvih 12 tjedana kako bi se trudnoća stabilizirala pa onda započeti s vježbanjem. I u jednom i u drugom slučaju potrebno je da se prije početka vježbanja trudnica konzultira sa ginekologom koji joj vodi trudnoću.

CILJEVI VJEŽBANJA U TRUDNOĆI

 održati psiho-fizičku kondiciju tijekom trudnoće

 bolje regulirati prirast tjelesne težine

 prevenirati bolna leđa u trudnoći

 ublažiti cirkulacijske probleme koji se mogu javiti u trudnoći

 pripremiti mišićne skupine i zglobove bitne za olakšanje poroda

 skratiti oporavak nakon poroda

 pripremiti mišiće ramena,leđa i nogu za aktivnosti koje očekuju ženu kao majku te joj tako omogućiti da uživa u svojoj novoj ulozi bez bolnih poteškoća

ELEMENTI VJEŽBANJA

vježbe zagrijavanja
aerobno vježbanje
vježbe snaženja
vježbe istezanja
relaksacija

Ovakav program vježbanja kao i metode poput pilatesa ili yoge za trudnice moraju uvijek biti prilagođene trudnoći kako početnim položajima tako i doziranjem kondicionog opterećenja.

PREPORUČLJIVO JE DA TRUDNICA VJEŽBA U GRUPI KOJU VODI I NADZIRE STRUČNA OSOBA ČIJE MEDICINSKO ZNANJE IZ PODRUČJA PERINATOLOGIJE OSIGURAVA DA U SVAKOM TRENUTKU BUDU PREPOZNATI SIMPTOMI UGROŽENE TRUDNOĆE.
Naše grupe vode iskusne fizioterapeutkinje Ana i Antonia🙋‍♀️🙋‍♀️

OSTANITE AKTIVNE I UZ EKRANE😊🤰🤸‍♀️
upisi: vjezbeklubtrudnica@gmail.com
Informacije: 091 44 00 220